14 augusti 2011

mitt i smeten


Hjäääääälp. Pappa är troligtvis magsjuk och Erika är jätteförkyld. Jag står liksom mitt i smeten och försöker göra allt jag kan för att inte bli smittad. Det är sista veckan innan skolan börjar och jag känner verkligen inte för att bli sjuk nu! Så idag blir det en skön hemma-dag. Föresten, jag och min kusin va ju på film-maraton igår. Vi gick in på 3 filmer: "Jag saknar dig", "Super 8", "Source code". Vi hade tänkt att se "Barnhemmet" också, en riktigt jävla skräckis, men det skulle bli så sent och vi hade inget som kunde köra oss hem typ 2 på natten så vi fick hoppa över den. Det kanske va tur, för jag tror att den är jävligt läskig faktiskt. Jag älskar skräckfilmer, men det får inte gå över styr, för då kan jag inte sova på natten. Men ja blev faktiskt riktigt nyfiken på "Barnhemmet", jag tror jag ska ladda ner den och se den med min syster ikväll, ja det blir bra! Under tiden den laddas ner ska jag fortsätta att se på oth. Vi hörs senare. Ciaoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar