25 augusti 2011

Spanien under vintern?

Mina bruna och snygga brudar!

Idag har det varit en bra dag. Skolan är faktiskt riktigt rolig nu i början! Men det är nog för att allt är så himla soft och att träffa alla igen hat varit otroligt kul! Men snart börjar det verkliga, läxor, prov, mörka och kalla vintermornar osv. Shit, jag längtar inte. Hjälp, tanken på att vintern snart är här gör mig grå. Jag vill inte ha vinter! Jag vill flytta till spanien i ett halv år! Det är faktiskt vad vi pratar på här hemma. Jag, Allis, mamma och Fredrik kanske flyttar till Spanien under vintern. Det är inte bestämt och det kommer antagligen inte bli så heller, men man kan ju alltid hoppas! Det skulle va helt awesome! Isåfall ska jag gå på en svensk skola där. Det skulle va riktigt spännande att träffa nya människor och så, men jag tror jag skulle längta ihjäl mig efter mina underbara vänner i Sverige!
Nu ska jag kolla på telefoner, är riktigt sugen på en ny mobil! Ha en bra kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar