3 augusti 2011

min dag i bild och text





Ojoj, jag ska försöka sammanfatta dagen så gott som det går.
Jag vaknade halv 10, gick ner och åt frukost, borsta tänderna osv. Sen gosade jag med min lillasyster tills min morfar och hans fru kom. då väckte vi min storasyster och sedan hoppade jag in i duschen. Sen blev det snabba ryck, jag blåste håret, hoppade i skorna och följde med ut på sunne. Vi kollade på garn till Ingeborg, va bort till mamma på jobbet en sväng, kollade en snabbis på hamsterboa och köpte med oss fika hem. När vi kom hem fikade vi på smaskig tårta. Erika fyllde ju som sagt 17år i fredags, så morfar och Ingeborg ville bjuda på tårta. Efter fikat va vi mätta och belåtna. Vi drog upp till lekparken så att Allis fick härja av sig lite. Vi plockade även super goda hallon i lekparken. Sen busade vi lite här hemma. Runt 5 kom min moster, hennes kille och min kusin. Några minuter senare kom mamma hem från jobbet och vi stack ner till standcafét för att käka räckfrossa. Jag tog inte räckor utan jag valde en annan meny. Maten va jättegod och sällskapet otroligt bra! Det är inte ofta man träffa släkten, så man får passa på.
 Jag har haft en otroligt bra dag, föutom en liten personlig grej, som jag inte vill skriva på bloggen. Nu ska jag läsa en sväng, sen ska jag dejta kudden, hela natten lång!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar