12 augusti 2011

hemma i sunne



Hej på er, och förlåt för att jag inte har bloggat
. Jag vet att jag skrev att jag skulle blogga nere på kusten, men vi har haft fullt upp hela tiden, så jag har inte haft tid att sitta vid datorn. Jag tycker man ska ta tillvara på dagarna när man är på semester, och det är precis vad vi har gjort! Vi har haft det underbart och vädret har varit kanon fint alla dagar. Vi har varit på i stort sett hela västkusten, vi har åkt från ställe till ställe. Det va så mycket vi ville se på så kort tid. Vi hann med det vi ville och vi är nöjda med våran mini-semester. Jag har miljoner bilder jag vill visa er men jag kan inte lägga upp alla här på bloggen. Jag hade tänkt att göra ett album på facebook med mera bilder. Så håll utkik där! Nu ska jag njuta av att äntligen ligga i min egen säng, och kolla på oth. Hihi, det va ett tag sedan jag såg på det nu! Hoppas ni mår bra och inte tänker allt för mycket på att skolan börjar snart. Njut ordentligt av de dagar som är kvar. Det ska i alla fall jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar