22 augusti 2011

Första skoldagen

Busungar

Liz

Tjoooho, första skoldagen avklarad! Det va otroligt kul att träffa alla vänner igen, jag har saknat dom så mycket. Men det känns otroligt konstigt att 98:orna går i 7:an nu. Aja, man vänjer sig väl!Vi har fått en ny i klassen också, hon heter Elisabet, men jag gav henne smeknamner liz! Ifall ni vill veta liksom..
Nu har jag packat ihop alla saker till pappa. En väska med kläder, dataväskan, träningsväskan, kamera väskan och en väska med allt möjligt i. Pust! Inte lite saker jag släpar med mig fram och tillbaka hela tiden. Men det är saker jag inte kan leva utan, typ som plattång osv. Om ungefär 1 timme åker jag till pappa, och då ska han få hjälpa mig med datorn! ÄNTLIGEN! Hoppas allt blir som normalt igen, jag hoppas verkligen det. Nu ska jag se på oth sen stund, tills stormen kommer (Allis) Vi hörs ikväll, om inte så hörs vi imorgon! ♥

1 kommentar: