1 augusti 2011

första augusti

21 dagar kvar tills vi börjar skolan. Herrguuuuuuuuuud. Jag vill inte börja åttan! Kan man inte hoppa över åttan och börja nian direkt? Bra, fint! Idag ska jag och Sandra va på stranden i stort sett hela dagen. Det är toppen-väder så idag ska man passa på att sola och bada! Det har regnat ganska mycket under Juli månad, så nu i augusti får man passa på att få lite färg, så att man inte är lika blek som när man slutade skolan menar jag, det skulle ju va lite pinsamt! Jag hoppas på att vi drar till kusten någon gång nu de sista veckorna också. Det skulle sitta fint det! Nu ska jag packa strandväskan. Vi hörs senare! puss

2 kommentarer:

  1. Så du vill hälldre ha nationella prov? :s

    SvaraRadera
  2. jafan ;o
    haha, nejdå men alla säger ju att nian är lättare än åttan! ;)

    SvaraRadera