30 augusti 2011

bildprojekt




Det här är resultatet av bildprojektet jag skrev om igår. Vi hade inte tid igår, så vi tog det idag istället. Temat, som ni kanske ser är "cowboy" och det är min syster som jag har tvingat att vara min modell. Bilderna blev helt okej och efter massa bort tagna kort återstod 20 bilder, som både jag och Erika vart nöjda med. Precis när jag hade sminkat och lockat Erikas hår började det att spöregna. Så vi fick vänta ett tag, men annars blev fotograferingen väldigt lyckad.  Nu har jag pluggat engelska som vi har tills imorgon och tänkte nu slå en pling till min älskade syster i torsby. Jag har inte pratat med henne på år, så jag tycker det är dags nu! Kolla min fb för mer bilder från projektet : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.278957542121495.88100.100000217543787

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar