27 augusti 2011

Bakning



Hej! Ni som bor i sunne vet ju att det har åskat i stort sett hela dagen. (För er som inte bor i sunne, så vet ni nu att det har åskat här nästan hela dagen.) Det betyder att man inte kan vara inte på datorn och då kan man heller inte blogga! Men det är tur att det finns annat och göra! Jag och Allis blev rastlösa och bakade äppelkaka. Mums! Resten av dagen har jag typ legat i sängen. Jag är förkyld och har inget ork att göra massa grejer och jag vill gärna bli frisk tills på måndag, så då är det bara och vila. Just nu håller jag på att lägga in lite ny musik på mobilen, äntligen säger jag bara. Man blir så trött på låtarna man har på mobilen efter ett tag, eftersom man lyssnar sönder dom. Aja, nu har några till laddats ner, dags att lägga över dom på mobilen. Vi hörs imorgon, usch söndag..Aja, hejdå på er! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar