26 juli 2011

vattenkrig, tjoho

Bilden är tagen när jag hade en toppen helg med systerna i Torsby.

Shit, jag har verkligen insett att min kondition är på botten. Jag klara inte alls av att springa lika långt som jag gjorde ett tag. Tillbaka på ruta ett, typ. Men det ska det bli ändring på nu. Tisdagar springer vi från och med nu på men laget, sen kommer jag även att springa själv någon/några gånger i veckan. Vi ska även börja med styrketräning med handollen snart, jävlar va gött det ska bli att få börja med hård träning igen. Så himla skönt! 
Haha, efter dagens runda hade jag, sanna och sandra 3:dje världskriget med vatten! herregud va blöt jag blev...
Längesen man gjorde sånna saker som tex vattenkrig. Man liksom växer ifrån det. Eller va fan? Vad är det som säger att man inte kan ha vattenkrig när man blir äldre!? Jag tycker att vattenkrig är för alla åldrar! Punt slut.
Nej, nu ska jag röra på mig. Först duschen, sen sticker jag och äter pizza med some girls. Det är ca:30 grader varmt ute, sommaren är tillbaka!!! 
Nu måste dra, ciao ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar