20 juli 2011

Kubb



Jag suger på kubb. Helt seriöst, min lillasyster på snart 3 år vinner nästan över mig. Hur pinsamt är inte det?
Haha. Jag Sandra och Allis spelade kubb förut. Allis bara kastade hur som helst och ändå så lyckades hon nästan alltid träffa en "kloss" eller vad det nu heter. Helt otroligt. 

Nu ska jag och Sandra se på den senaste nedladdade filmen, The Karate Kid. Jag har hört mycket om den, så det ska bli spännande och se den. Jag ska fixa något gott att äta till innan vi startar den också. Det gör liksom halva filmen.
Måste kila, bye! 

3 kommentarer:

  1. Kollade du på min blogg eller, så också den..
    Men den va bra, tror jag blev kär i Dre (a)

    SvaraRadera
  2. jaha. har inte ens kollat din blogg :s
    Den va jättebra! (:

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera