1 juli 2011

jävlar så skön


Det här är vad jag och mina underbara systrar i torsby har gjort nu på morgonen, vi har sett på hur många klipp av William som helst. Så jävla grym är han! Haha, man kan inte göra något annat än skratta! Men nu ska vi försöka få någonting gjort här! Vi alla ska packa, för senare idag drar vi vidare till Hanna och Amandas pappa. Jag stannar där en natt eller två, sen tar jag tåget tillbaka hem till sunne. Att umgås så mycket som möjligt med Amanda och Hanna nu på sommarlovet är precis vad jag ska göra! Därför ska jag fortsätta med det nu. Peace! 

4 kommentarer:

  1. svar på "Sun all day, just love it so"
    Ehh? jag gick till fernlöfs med en usb med nåra kort i och säger att jag vill ha pappersbilder av dom så får jag välja storlek och sånt där, de visar dig där! :)

    SvaraRadera
  2. hahah btw. jag dog när jag såg videon! x'd

    SvaraRadera