15 juli 2011

Harry Potter och dödsrelikerna del 2


Jag känner inte för att blogga. Jag har inget att skriva om längre, det är liksom tomt. Men jag ska försöka!
Jag och min syster fick en idé i morse! Det spöregnar här, så vi tänkte att springa runt på köpcentret i Charlottenberg skulle vara perfekt idag. Men pappa hade lovat att hjälpa våran morbror att snickra på huset, så där rök den ide´n och att åka tåg dit tar jättelång tid. Så det blir en lugn, hemma dag istället. Det kanske är bra, för ikväll ska jag och syrran jobba på biografen igen. Harry Potter och dödsrelikerna del 2 går i sunne. Åh herregud va mycket folk det kommer att va... Jissus!
Jag och syster såg på Harrt Potter och dödsrelikerna del 1 igår, så att vi fattar något av del 2 ikväll. Vi hade tänkt att stanna kvar och se filmen efter jobbet, om det finns plats!
Oj, det blev ett ganska långt inlägg ändå!
Nu blir det oth, tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar