19 juli 2011

barn vs hundvakt




Regn, regn och åter regn. Det har regnat nästan hela dagen idag. Då är det perfekt att bara sitta inne och se på film, läsa en bra bok eller glo på tv. Men så blev det inte, nepp. Jag fick passa min lillasyster medans Fredik målade fönster. Vi har även lovat att passa en av mammas kompisars hund medans hon är bortrest. Så Dogma kom och jag åkte på att passa henne med. Hehe, så det kan gå. Aja, det gjorde mig inte så mycket, jag hade ändå bara suttit vid datorn, läst eller tv:n hela dagen. Så det va bra. Just nu sitter jag och kollar klipp på youtube. Ni vet alla såna där jättedåliga som söker till idol. Jissus, det är väldigt kul att titta på måste jag säga. Det ska jag fortsätta med hela kvällen, jag behöver att få skratta lite. Ett gott skratt förlänger livet..
Ha det gött. Ciao ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar