18 juni 2011

taco-sallad








Nu har jag och familjen precis kommit hem från " Saffran & Vitlök."
Vi lunchade där efter en shopping-runda ute på sunne! Inte för att det finns så mycket affärer i Sunne, men några har vi att. 
Jag fick tag på 4 linnen på lindex och så hämtade vi ut ett packet från h&m på ica, där mina jeansshorts och ett snyggt linne låg i. Det kändes bra att jag fick tag i lite linnen idag, (5 stycken faktiskt) för jag har en känsla av att det är det jag kommer använda mest i sommar! 
Nu dra vi till torsby och stannar där över natten. 
Puss! ♥

2 kommentarer:

  1. snygga kläder!
    haha ett sånt där rosa har jag och moa också! xd
    kul iaf vi har dom samtidigt nån da ;)

    SvaraRadera
  2. damn, vare en sån :s
    Aja, vi har tydligen samma stil. Det bara är så ;)

    SvaraRadera