20 juni 2011

söta men galna

Tova och Emma, inte som alla andra!


Haha, bra rubrik. 
Jag tycker den passa de personerna som jag har tillbringat min dag med, nämligen Emma och Tova! Som sagt så skulle vi spela ps2 hade vi tänkt oss. Men när vi skulle försöka med det, så funkade inte dreten, så vi sket i det och gick och hämtade min lillasyster Allis på dagis istället. När vi kom hem dansade och sjöng vi till Darin. Jag måste säga att vi hade minns lika kul som Allis på 2 ½ år hade.  Sen åt vi glass och gick till lekparken. Jag måste bara berätta att när vi skulle gå där ifrån, så fick vi inte upp grinden. Haha, vi höll på att dö av skratt och märkte att resten av parken också höll på att göra det. Tillslut fick vi upp grinden och skyndade oss skrattandes därifrån. Stunder som man kommer ihåg är oftast de pinsamma stunderna i livet! Alltså det här kommer tar ett tag innan jag glömmer bort det. Aja, jag hade iallfall en underbar dag med brudarna och imorgon blir det nya äventyr med människor jag gillar att umgås med. För det är ju det man ska göra på sommarlovet, umgås med vännerna!

3 kommentarer: