25 juni 2011

Hemma från Karlstad











halloj. Hoppas alla hade en bra midsommarafton igår. Jag hade en super bra dag. Först va vi på mariebergsskogen, och jag trodde ärligt att det skulle börja regna ett tag. Men det gjorde det inte, det blev faktiskt riktigt fint väder! Vi gick runt där i timmar. Först kollade vi på när barnen dansade runt midsommarstången ,sen kollade vi på djuret, åt mat på restaurangen och lekte i lekparken, såklart! Jag tror faktiskt att jag och min storasyster hade roligare än våra lillasyster på 2 ½  år hade. Men Allis hade lite feber, så hon hade inte lika mycket ork som hon brukar ha, men hon va ganska pigg ändå och jag tror faktiskt att hon hade lite kul i alla fall. Sen bar det av till  hotellet, Gustaf Fröding. Det va ett jättemysigt och stort hotell. Första tanken när man kom innanför dörrarna var: Herregud, vad mysigt. Andra var: Synd att vi bara ska stanna en natt! Allt va bara bra med hotellet, synd bara att det va lite för kallt för att bada i poolen som fanns på innergården. Aja, det va nog inte sista gången vi bor på det hotellet. Jag rekommenderar detta hotell om ni tar turen till Karlstad någon gång! Jag kan absolut tänka mig att bo där igen. Men det va lite hårda sängar, så det ska faktiskt bli skönt att sova i sin egen säng inatt! 
Senare sen ska jag ta en springtur med kusin. Skönt!
Ha det gött ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar