21 maj 2011

"sutto"

Tjo! (:
 Jag och Emma hade fullt upp med att göra oss iordning igår, så jag hann inte blogga innan vi åkte. Men det va ialla fall ett disco igår. Det kallas "sutohamu", därför att discot är för Sunne, Torsby, Hagfors och Munkfors. Men det va bara sunne fölk där. Och dessutom va det kanske max 20 pers. Det va verkligen skit tråkigt, så vi gick hem vid 11! Inträdet kostade hela 50 kr. Herregud, det va verkligen inte värt pengarna! 
Är lite småbesviken faktiskt. Aja, aldrig mer sutto för mig! 
Idag blir det en slappis-dag! Sen ikväll kommer tjejerna från torsby. Erika och Amanda ska på första kolsnäs ikväll! Själv är man för liten och får sitta hemma i soffan och mysa med lillasyster, medans pappa och Titti grillar något gott till oss! Inge fel det heller!
Nu ska jag ladda ner säsong 5 och 6 av oth! Kalla mig nörd, men jag har redan sett 4 säsonger på typ 2-3 veckor. Hehe! Ha en bra lördag!
Byebye äppelpaj!  ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar