18 maj 2011

a new day

Hejsaaaaaaaaaaaan. 
Typ, eller nått. Inte så bra på det där med att skriva början på inlägget har jag märkt. Det får bli som det blir helt enkelt. Det har vari en rätt okej dag idag faktiskt.Dagen flöt på bra  och jag hade no prov sista timmen, vilket betyder att man får gå hem när man är klar med provet. Så klockan kvart i tre va jag och Emma påväg hem på våra cyklar. Resten av dagen har också varit bra. När jag kom hem satte jag mig framför datorn och klickade upp oth. Så ganska många avsnitt ( antagligen för många! ) Sen åt jag, pappa och Erika pizza. Aldrig fel det! Nu blir det antagligen några oth-avsnitt innan jag ska sova! Men innan jag blir helt inne i oth världen ska ni få höra på min favorit låt just nu! Vi hörs igen imorgon, bye!

galet kär i den här låten! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar