4 maj 2011

Köpmangården

Tjo. 
Glömde bort att berätta att jag skulle till köpmangården förut. Men nu har jag i alla fall varit där, haha! Alla vi som har jobbat på bion under hösten / våren var dit bjudna på mat. Man fick välja mellan hamburgar-tallik eller ceasarsallad. Såklart valde jag cesarsalladen, jag har aldrig ätit det förut så jag ville prova. Men det var tyvärr inte min smak. Jag tyckte faktiskt att det smakade pepparkaka av nästa allt (!?!) Inte för att det är fel på pepparkakor, men i mat liksom. Det är i alla fall inte min stil. Men jag är glad att jag testade! 
Nu har jag ångest över spanskan, kan typ inget... Som vanligt ungefär. Jag ger snart upp detta med det spanska språket. Jag vill verkligen lära mig, men det går ju inte!!! Åhh.

Nu ska jag gå och lägga mig, höll nästan på att somna på köpis förut, hehe. 
Godnatt alla ♥

Bilderna från kvällen! 

 Ceasarsallad
 Jag, kusin & syster
Haha, sötnos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar